Tuesday, November 30, 2010

Tagged

Skang ni nak jwb tag =)

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more." (amboi2...)

Ok lah, ni jawapannya:

1. Physically rendah jer tuan dy..huhu

2. Hidup nomad haha (k.bharu > p.jaya > kuching > j.bahru > kulai > pulai chondong > tanah merah )

3. Sek menengah setahun kat Maahad Pengajian Islam, n the rest kat Maahad Muhammadi Lilbanat

4. Kadang2 garang gak..

5. Skang kat UIA, amik ICT..pastu join group Inspire, Batch 10

6. x suka benda lasak

7. Anak sulung dr 4 beradik

8. Suke mkn tomyam n kuey teow

9. Suka mengamati perkara yang sedang berlaku dalam hidup sendiri, rakan2, family dll..Sedang belajar dari kesilapan dan pengalaman yang lalu

10. Bukan seorang yang senang menerima lelaki, tapi kalau terima tu kire...ahaha..tp better xyah dtg dekat la

11. Suka duduk berbual dengan rakan2 (perempuan la)

12. InsyaAllah seorang pendengar yang baik kepada masalah kawan-kawan, tapi prefer duk kat bilik sendiri lagi. xsuke berjalan kat bilik orang lain..hehe

13. Ramai panggil kak. Sebabnya berkawan ngan adik2..haha, dah sekelas, nk wat cmne..mjoroty of my friends lg muda kot.

14. Lahir pada 13 Mei 1989, ada mix Pakistan,tp xla ketara sgt

15. Bercita2 untuk sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi

16. For my future..saya mahukan seorang yang mempunyai asas agama supaya dapat jadi imam saya, menerima saya seadanya, sangat memahami, setia, have good leadership in himself, dan menegur saya jika saya buat salah..etc

17. Actually bab2 academic ni, lebih suke menghafal dalam bahasa arab brbnding mmbaca dlm bahasa melayu n inggeris.

18. Not a shopaholic or materialistic girl insyaAllah

19. Xsuke sangat nak berkejasama ngan laki time buat kerja @ pape hal...byk nk kena jaga. susah

20. Suke kumpul video, tapi tak tengok pun. haha..Musik pun sangat jarang dengar

21. Sesiapa yang tengok saya buat pertama kali, mesti takut nak dekat atau tegur saya. Sebabnya mereka gerun tengok anak mata saya yang tajam. Nampak garang kata mereka. Haih kawan, nak buat camna, dah semulajadi kot..tak leh nak ubah..tapi alhamdulillah, lepas dorang kenal, boleh kata suka dan senanglah berkawan dengan saya :)

22. Teringin nak kahwin awal. Hehe..Boleh x? Senang sikit. Kurang sikit masalah hati. xpe, ade jodoh tu, sampailah..

23. Adik lelaki bawah saya pun belajar kat UIA gak, amik engine.Nama dy Farhan Syah. Tapi nanti akan gard sama2.

24. Skill memasak lak, baru je pandai sikit..Yang sup2 boleh la..Yang lain dalam proses belajar

25. Akhir kata, Mahu kawan supaya jadi cermin kepada diri saya. Jika saya buat salah, tegur saja, tapi cara elok la. InsyaAllah saya boleh terima. MArilah kita kejar redha Allah. buat apa2, kena ingat Allah.

Mangsa TAG:

-> Sumaiyah (orang yg tag sy)
-> Suhaila
-> Atikah Asmuni
-> Ummu
-> Awatif
-> K.wawa
-> Sabiela
-> Afiqah
-> Aqil
->Ammar

0 comments:


 
Copyright ~LiFe Is NoT So EaSy~ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .