Thursday, November 12, 2009

Lemah

Hari ni semangat aku jadi lemah. Lemah yang teramat. Sebabnya macam2 benda yang terjadi minggu ni. Aku tak tahu nak buat macam mana. Mula2 aku sabar. Tapi, entahla.. Ya Allah, tolong Ya Allah.. Kuatkan semangat aku.. Hari ni bertambah satu lagi berita buruk. Ya Allah, mudahkanlah segala urusanku.. Aku tahu ni semua ujian dariMu..

10 comments:

ابن عمر said...

Tenang...ala bizikrillahi tatmainnulqulub

Tanda Allah meredai kita ialah kita meredai Allah.
Tanda kita meredai Allah ialah kita meredai diri kita.
Tanda kita meredai diri kita ialah kita meredai manusia lain.

ibnah said...

syukran atas kata2..

ابن عمر said...

Ni buka kata-kata...tapi ni formula keredaan Allah yang ustaz bagi dalam kelas BTQ.

ibnah said...

yelah2..

SuMaiYaH said...

hikhik

kak kila ade prob mende? xmo share ke? ehem ehem =p

ingtla kenangan bsama kak suhaila. hahaha. titibe jek :>

ibnah said...

dah2. share da tadi.. terima kasih kawan2ku...dah semangat dah sikit.

ni la gunanya kawan, tolong bila susah apa2.. xkisah dalam bentuk apa2 pun. bkn waktu senang je sama2.

syukran semua;)

SuMaiYaH said...

sama samaaaa

:big hug:

ekin_melah said...

shikin sntiasa doakan yg terbaik utk kak kila :)

stiap yg brlaku ada hikmahnya kan?

ibnah said...

terima kasih syikin :)

btul2.. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. cuma yang bezanya cepat atau lambat. Kita xboleh nak expect semua dtg cepat2..

Apapun, kita kena banyak sabar, sebab Allah tengah uji kita.

su said...

erm.. um.. cam napok name ku di atas sane oo haha~

adoii, sem nie ku bagai byk problem ler kila uii. yg penting sabor je la ek. May Allah bless all of us dlm hadapi sume nye~

 
Copyright ~LiFe Is NoT So EaSy~ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .